Actueel

Eredivisie Live & RMI

RMI heeft onlangs een SiteTrek onderzoek uitgevoerd voor Eredivisie Live. SiteTrek maakt duidelijk wie de bezoekers van uw site zijn, wat hun surfgedrag is en hoe zij uw site beoordelen. SiteTrek geeft een gedetailleerd overzicht in wat uw bezoekers vinden van: navigatiemenu’s informatievoorziening vormgeving de gebruiksvriendelijkheid van de zoekstructuur interactiemogelijkheden Enkele uitkomsten van het onderzoek: […]

Lees verder →

Dag van het MKB & RMI

Op 15 november 2012 vond de achtste editie van de Dag van het MKB plaats. Zo’n 450 ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf waren aanwezig in het Parkstad Limburg Stadion om te netwerken en kennis op te doen. Het thema van dit jaar: Dag zonder Grenzen. Het overgrote deel van de bezoekers vond de dag […]

Lees verder →

De Zorggroep & RMI

RMI heeft zojuist een onderzoek voor De Zorggroep afgerond. De Zorggroep levert tal van zorgdiensten in Noord- en Midden-Limburg aan iedereen die zorg nodig heeft, van jong tot oud. Sinds 2009 verspreidt De Zorggroep vier keer per jaar het ‘consumentenblad’ Z-magazine. Het magazine wordt huis-aan-huis verspreid onder 210.000 huishoudens in Noord- en Midden-Limburg. De Zorggroep […]

Lees verder →

Fair Play Casino & RMI

De gokwereld in Nederland maakt spannende tijden door: wordt gokken via internet nu wel of niet legaal? Marktleider Fair Play Casino wacht in spanning af. Het concern behoort tot de toonaangevende bedrijven in de Nederlandse amusement- en casinobranche. Ondertussen verwelkomt Fair Play Casino haar gasten in meer dan veertig vestigingen verspreid door het hele land. […]

Lees verder →

ReSQ & RMI

RMI fullservice marktonderzoek en Service Science Factory (Universiteit Maastricht) hebben gezamenlijk een model ontwikkeld om het succesvol afhandelen van klachten (service recovery) te meten en inzichtelijk te maken. Het model heeft de naam ReSQ gekregen. Studies hebben aangetoond dat goede klachtenafhandeling leidt tot klantenbinding, klanttevredenheid en loyaliteit. Goede service recovery is dus zeer winstgevend! ReSQ […]

Lees verder →

Maastricht & RMI

Vanaf 15 maart neemt RMI haar intrek bij de collega’s van Etil in Maastricht (vlak bij het NS-station). Onze nieuwe adresgegevens: RMI FULLSERVICE MARKTONDERZOEK Wilhelminasingel 68C 6221 BK Maastricht Uiteraard blijft u ook welkom in Heerlen, Sittard en Amsterdam.

Lees verder →

Businesspost & RMI

RMI voert na een succesvol eerste jaar een tweede reeks van bezorgcontroles uit voor Businesspost. Businesspost is een Nederlands postbedrijf dat zakelijke post bezorgt. De basis van Businesspost wordt gevormd door een 40-tal samenwerkende bedrijven die de Wet Sociale Werkvoorziening uitvoeren. Businesspost wil de door haar geleverde prestaties en die van haar transporteurs en subcontractors […]

Lees verder →

Rabobank Parkstad & RMI

RMI heeft onlangs het onderzoek ‘Een Parkstad, Samen Sterker’ uitgevoerd voor Rabobank Parkstad. In totaal gaven 16 ‘masters of industry’ in diverse sectoren, zeven gemeentebestuurders van acht Parkstad gemeenten, 202 bedrijven en 526 particulieren aan in welke mate en op welke wijze het thema samenwerking in Parkstad voor hen leeft. De belangrijkste conclusie van het […]

Lees verder →

Onbehagen in Nederland valt mee

Naar aanleiding van de uitslag van de laatste verkiezingen in Nederland voor de Tweede Kamer (2009) en Provinciale Staten (2011) wordt er herhaaldelijk gediscussieerd over de vraag of de grote winst voor de PVV (mede) verklaard kan worden uit een toenemend onbehagen in Nederland. In Limburg heeft Dagblad De Limburger een reeks artikelen gepubliceerd over […]

Lees verder →

Mantelzorg: waar een wil is, is een weg

In de toekomst zal in Nederland veel meer mantelzorg verricht moeten worden, willen de kosten van de gezondheidszorg verminderd kunnen worden. Ook het nieuwe kabinet zet in op meer mantelzorg. De vraag is echter of Nederlanders wel deze (toenemende) mantelzorg willen en kunnen verlenen en er de tijd en middelen voor hebben. In het kader […]

Lees verder →